مرکز تماس هاب فون

مرکز تماس ( کال سنتر , Call Center ) هاب فون

هابتل


مرکز تماس یا کال سنتر ( Call Center ) هابتل نسل جدید سیستم مدیریت و یک پارچه سازی ارتباطات صوتی و تصویری می باشد که با استفاده از پروتکل VOIP ( Voice Over Internet Protocol ) جایگزین نسل قدیمی سیستم های تلفنی یعنی سانترال شده است.

این مراکز تلفن بر خلاف سانترال ها که محدود به سخت افزار بودند و برای هر تغییراتی نیاز به خرید کارت سانترال مجزا بوده , دارای هیچ محدودیتی نمی باشند و با فراهم نمودن سخت افزار متناسب و مناسب میتوان نامحدود خط شهری ( آنالوگ , سیپ , سیپ ترانک , E1 و … ) و نامحدود داخلی برای پرسنل ایجاد کرد بدون آن که نیاز به تهیه سخت افزار های گران قیمت باشد.

امکانات کامل سیستم های ویپ و کال سنتر هابتل شامل موارد زیر می باشد :

توجه : برخی از امکانات مندرج نیاز به برنامه نویسی و ارتقا می باشد و به صورت پیشفرض بر روی سیستم VOIP وجود ندارد

 

امکانات کلی :

  • نمایش کامل و آماری منابع و وضعیت کامل سیستم اعم از رم هارد و CPU , ترانک ها , تماس ها و …
  • تعریف Short code ها و Future Code های تلفنی مثلا *71 برای مقاصد یا عملیات خاص
  • سیستم حرفه ای Backup گیری دستی و اتوماتیک به صورت تکی و کلی
  • تعریف FTP سرور و ارسال Backup به FTP تعریف شده
  • تعریف زمان بندی برای حذف Backup های قدیمی بر اساس اولویت زمانی
  • تغییر زبان سیستم و پشتیبانی از زبان فارسی و سیستم راست چین
  • تعریف واحد های پولی با قابلیت تعریف واحد پولی ریال ( قابل استفاده در تلفن بانک و سیستم پرداخت تلفنی )
  • دفترچه تلفن با قابلیت درج مشخصات مخاطب حین تماس بجای نمایش شماره و یا همگام سازی با سیستم های CRM و Contact Manager های موجود در بازار
  • سیستم نمایش تقویم میلادی و مدیریت رویداد ها
  • سیستم نمایش و مدیریت Address Book
  • پشتیبانی از Mirror Server های ایرانی برای بروز رسانی سیستم عامل

 

بخش مدیریت شبکه :

  • امکان تغییر IP های Private و Public
  • امکان تغییر و مدیریت DNS سرور ها
  • امکان فعالیت مرکز تماس به عنوان DHCP سرور و مدیریت Client های متصل شده.

 

بخش ایمیل سرور :

  • تعریف ایمیل سرور برای ارسال گزارشات , Backup ها , فکس ها و … از طریق ایمیل
  • قابلیت اتصال Domain به سیستم و ایجاد حساب های کاربری ایمیل و مدیریت آن ها از طریق سیستم تلفنی
  • دارای سیستم Email Anti-Spam
  • تعریف لیست های ایمیلی
  • گزارش گیری وضعی ایمیل سرور و ایمیل ها

 

بخش فکس سرور :

  • تعریف نامحدود حساب کاربری فکس
  • تفکیک فکس برای هر دپارتمان
  • ارسال ایمیل با استفاده از عکس , فایل PDF , ایمیل و …
  • امکان هدایت فکس ها به ایمیل

 

بخش مرکز تماس :

  • مدیریت و تعریف داخلی ها به میزان نامحدود داخلی ( بر اساس سخت افزار متقاضی )
  • تعریف انواع خطوط سیپ , سیپ ترانک , خطوط شهری آنالوگ ( نیاز به Gateway )
  • مدیریت تماس های ورودی به صورت هوشمند و تفکیک سازی تماس ها بر اساس پیش شماره , منطقه , مشتریان و …
  • تفکیک خطوط ورودی و خروجی و کانال ها و با امکان تعریف اولویت و تخصیص کانال اختصاصی برای مدیران یا …
  • تعریف منو های گویا و مدیریت انواع منو گویا ( IVR )
  • قابلیت تعریف زمان کاری و اعلام بسته بودن مجموعه یا انتقال به دپارتمان دیگر.
  • مدیریت تماس ها با قابلیت انتقال تماس به شعبات خلوت تر در صورت ترافیک تماس بالا
  • مدیریت و اتصال شعبات به یکدیگر و استفاده از یک شماره.
  • ضبط مکالمات خودکار و هوشمند با قابلیت پخش یا دانلود فایل صوتی
  • قابلیت تعریف انواع دپارتمان ها و سر شماره برای دپارتمان ها.
  • تعریف انواع صف های انتظار به صورت هوشمند با قابلیت اعلام تعداد نفرات و زمان انتظار
  • قابلیت تعریف آهنگ های انتظار دلخواه
  • قابلیت پخش متن ضبط شده تبلیغاتی یا اطلاع رسانی بجای آهنگ انتظار
  • قابلیت تعریف صندوق پیغام صوتی برای هر پرسنل در صورت عدم آنلاین بودن پرسنل
  • قابلیت تعریف تماس چندگانه یا کنفرانس / جلسه چند نفره
  • قابلیت تعریف کال بک یا تماس برگشتی در صورت عدم پاسخگویی یا کال بک برای پرسنل خارج از مجموعه
  • تعریف انواع دور کاری پرسنل به همراه امکان تعریف VPN یا …
  • تعریف اتصال پرسنل و تماس پرسنل با شماره مجموعه ( تماس با مجموعه و وارد کردن شماره مشترک و رمز تماس )
  • تعریف اطلاع رسانی ها و Announcement های ساده و هوشمند
  • امکان تعریف لیست سیاه تماس
  • امکان تعریف Follow Me برای حالت عدم در دسترس بودن یک پرسنل ( انتقال به داخلی دیگر یا شماره موبایل و … )
  • امکان اتصال به سیستم های Paging نظیر Paging بیمارستان , فروشگاه و … و مدیریت آن ها با سیستم تلفنی

 

گزارشات و آمار :

  • نمایش گزارش عملکرد پرسنل
  • نمایش گزارش کلی از سیستم و تماس ها
  • نمایش صورت تماس ها به همراه اطلاعات آن ها
  • نمایش خروجی فنی برای پرسنل فنی مجموعه یا سیستم های نظارتی و مانیتورینگ

 

کاربران و کارمندان :

  • تعریف انواع کاربر و کارمند با سطوح دسترسی متفاوت.
  • مدیریت تمامی کاربران و مشاهده لاگ و دیتای مدیریتی برای سوپروایزر

 

برنامه نویسی و ارتقا سیستم:

  • قابلیت ارایه API و وب سرویس جهت اتصال به وب سایت ها و سیستم های برخط
  • قابلیت اتصال به سیستم های CRM ( سیستم مدیریت مشتریان )
  • دریافت خروجی از اطلاعات
  • امکان تعریف Caller-ID Lookup جهت نمایش نام مخاطب از دیتابیس شخصی
  • دارای فایروال کنترل قوی
  • دارای سیستم IP Table و IP Ban

 

 

اگر تمایل به درخواست مشاوره , نصب و راه اندازی هاب فون را در مجموعه خود دارید و یا سوال فنی دارید با شماره 91010286 – 021 تماس حاصل نمایید